Apart Krosno, Bieszczadzka 29

Informacje o firmie:

  • Telefon: 13 433 46 80
  • Strona internetowa: https://www.apart.pl/
  • Adres: Bieszczadzka 29, 38-400 Krosno, Polska
  • Godziny otwarcia:
    • poniedziałek: 09:00–21:00
    • wtorek: 09:00–21:00
    • środa: 09:00–21:00
    • czwartek: 09:00–21:00
    • piątek: 09:00–21:00
    • sobota: 09:00–21:00
    • niedziela: 10:00–20:00

  • Kategoria: Salon Jubilerski
  • Wysokość cen: Nie podano

Najnowsze opinie o firmie:

Weszłam do apartu w poszukiwaniu kolczyka do nosa. Pomijając fakt, że po wejściu Panie ekspedientki nie zwróciły na mnie uwagi i stały tyłem po moim pytaniu czy w ich asortymencie są takie kolczyki Pani z założeniem, ze mnie nie stać odpowiedziała „tylko złote”(jej ton brzmiał bardzo opryskliwie). Kiedy poprosiłam o pokazanie ich Pani powolnym krokiem szła do gabloty, żeby mi je wyjąć. Nie było tam kolczyka, który mnie interesował. Ale po takiej obsłudze nawet jeśli by był, to i tak bym nie kupiła. Jestem zażenowana. Nie polecam.
Nie polecam! Dostałam pierścionek zaręczynowy zakupiony w salonie Apart. Z powodu złego rozmiaru możliwa była wymiana na NOWY pierścionek w odpowiednim rozmiarze. Tak też zrobiliśmy. Pierścionek był tylko przymierzony i oddany. Panie w sklepie bardzo dokładnie sprawdziły jego stan (idealny) i przyjęły na wymianę. Po kilku dniach odebraliśmy pierścionek w dobrym rozmiarze. Przymierzyłam go w sklepie i został schowany do pudełeczka. Po powrocie do domu okazało się, że niby NOWY pierścionek wygląda jakby był już długi czas użytkowany. Był całkowicie porysowany! Narzeczony udał się kolejny raz do salonu Apart… Usłyszał, że są to normalne ślady, które powstają przy mierzeniu przez klientki. Zastanawia mnie, więc fakt jak można sprzedawać pierścionki w takim stanie, które wymagają co najmniej wypolerowania. Nie zdziwiłoby mnie to, gdyby pierścionek został zakupiony w lombardzie, ale w profesjonalnym salonie jubilerskim…? Nie wspominając o tym, że obsługa powinna sprawdzić stan pierścionka przed sprzedażą, gdyż taki produkt na pewno nie zasługuje na miano NOWEGO. Druga kwestia, jeśli takie ślady powstają TYLKO przy mierzeniu, to co stanie się z tym pierścionkiem przy normalnym użytkowaniu? W końcu pierścionek zaręczynowy to biżuteria na całe życie. Tym bardziej, że nie jest to ten z niższej półki. Za 3,5 tysiące narzeczony liczył na odpowiednią jakość, a dostał to, co dostał (załączam zdjęcia). Kontynuując, pierścionek po negocjacjach w drodze wyjątku został przyjęty do depozytu. Nie spodziewam się teraz niczego lepszego patrząc po jakości sprzedawanych tam produktów. Ku przestrodze odradzam kupowanie pierścionków zaręczynowych w Apart, bo magia zaręczyn może szybko zniknąć.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Apart w Krośnie. Panie tam pracujące są bardzo miłe, zawsze chętnie doradzą, pomogą, rozwieją wątpliwości. Jakość obsługi, jak i sama biżuteria pierwsza klasa:)
Zawsze jak jestem w Vivo, zaglądam do Apartu. Bardzo miłe Panie, oraz Panowie którzy w konkretny sposób doradzają i wytłumaczą wszelkie wątpliwości. Polecam każdemu zamienić parę słów z osobami które tu pracują a później ich oceniać. Uważam że negatywne opinie są bardzo niesprawiedliwe. Zakupy dokonałem parę razy i zawsze poświęcono mi tyle czasu ile potrzebowałem, mimo że szukałem rzeczy z tych tańszych półek. Nigdy nie czułem się źle potraktowany. Polecam.
Na początku wszystko było okej przyszłam Pan wstał zaczął coś doradzać ale widziałam że średnio mu się chciało , powiedziałam mu jaki PRAWDOPODOBNIE mam rozmiar i ze niezbyt jestem pewna , nie pomógł mi dobrać innego rozmiaru tylko gdy wybrałam pierścionek stwierdził ze teraz trochę zlatuje ale będzie dobry żebym spróbowała rano . Spytałam czy mogę zamówić mniejszy lub większy rozmiar na inny palec ale pan stwierdził ze za długo bym czekała i ze lepiej internetowo ale lepszym pomysłem będzie żebym kupiła ten bo rano powinien być dobry . Dopytalam o zwrot gdybym wymieniła pierścionek (rozmiar) przez internet , powiedział ze nie ma problemu i zwrot jest możliwy 🙂 tak tez zrobiłam bo jednak pierścionek NIE PASOWAŁ a panie chyba uznały mnie za wariatkę gdy przyszłam zwrócić zły rozmiar ponieważ dobry zamówiłam przez internet .. tłumacząc mi i patrząc z góry ze zwrotów nie ma jakbym się urwała z choinki .. rada dla was uważajcie co mówicie i zwolnijcie niekompetentne osoby . NIE POLECAM i na pewno już nic tam nie kupię .

Jak dojechać?

Apart Krosno, Bieszczadzka 29

Informacje ogólne

Firma Apart znajduje się w Krosnie, Polska, specjalizując się w biżuterii. Posiada szeroki asortyment biżuterii oraz oferuje profesjonalną obsługę klienta. Zlokalizowana przy ul. Bieszczadzkiej 29, jest łatwo dostępna dla klientów. Godziny otwarcia są dogodne, umożliwiając wizytę praktycznie każdego dnia tygodnia. Dodatkowo, klientom dostępna jest strona internetowa, gdzie mogą zapoznać się z ofertą i skontaktować się z firmą.

Podsumowanie opinii

Klientom Apartu zależy na wysokiej jakości biżuterii oraz profesjonalnej obsłudze. Opinie odzwierciedlają zróżnicowane doświadczenia, ale wskazują na ważność dokładnej kontroli stanu produktów oraz wysokiej jakości obsługi klienta. Podczas zakupów w Apart klient oczekuje wysokiej jakości produktów oraz przyjemnego doświadczenia zakupowego.

Lokalizacja

Firma Apart mieści się pod adresem Bieszczadzka 29 w Krosnie, co zapewnia łatwy dostęp dla klientów. W pobliżu znajdują się różnorodne punkty usługowe, restauracje, czy też miejsca rekreacyjne, co sprzyja wygodnym zakupom biżuterii. Okolica oferuje również dogodne połączenia komunikacyjne.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu z firmą Apart poprzez numer telefonu 13 433 46 80 oraz odwiedzenie ich strony internetowej https://www.apart.pl/. Dodatkowo, serdecznie zapraszamy do osobistych odwiedzin pod adresem Bieszczadzka 29, 38-400 Krosno, Polska.

The featured image (which may only be displayed on the index pages, depending on your settings) was randomly selected. It is an unlikely coincidence if it is related to the post.